Jag är sänd från himmelen, och våga inte glömma bort det.

Jag är allt du kan önska, det alla andra tjejer säger att dom är, förlåtför att jag berättar men jag vill bara att du ska veta.
Jag tänker i decimaler och kronor och blir kaos av alla dina problem.

Vi är aldrig ensama.

Kontrolerad hjärna. Fråga mig varför jag är så kontrollerande. önskar jag visste.

DET ÄR KRIG.
Varje rad handlar om vad jag inte vill skriva. hoppas du kommer ner med något som dom inte kan förstöra.

det är svårt att ha någon att älska, att vara tyst är svårt för du kan intebevara en hemlighet om det inte var hemligt från början.

Det här är orden du önskar du skrivit,  snygg och smart. Allt kommer från tvn och från alla andetag, skulle inte sluta även om jag kunnde.

Det är nästan så det gör ont att vara såhär bra.
Det gör ont att alltid behöva vara ärlig mot den som man älskar.
så låt det bara gå förbi.

Ni är konsentrerade på att ramla isär det är vad livet går ut på, att vara nere.
Jag är uppe och helt fel, passar inte in i erat system, och jag har tre personer med mig.
Vi är uppe medans ni sitter där nere med era rakblad.

   Simon Älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback