0738008290... till gud själv.

Jag var tvungen att strycka Fredric från listan, HALLÅ, JAG VILL INTE ATT HAN SKA DÖ!! Och Amanda ja du är bäst lika bästig som mig <3 Mahahahaha om ni vill veta när ja kommer hem så ring ^^ jag gillar när min telefon ringer då känner jag mig populär (A)
HFarn är riktigt trevlig, så är de värsta bra för han kör mig överallt ^^ så har han dö snygga kläder. ja ska träffa honom idag igen, vi ses typ varje dag nu :O ojojoj, så tror ja det är en liten sak som är svartsjuk välldigt svartsjuk. HAHAHAHA.
Det ligger kläder överallt i mitt rum nu >< jag skulle behöva någon som städade åt mig, och någon som skulle kunna låsa in mig också tror jag >< hallå det är fest ikväll igen fy jag bara dricker upp mina pengar jävla fester så roliga men så slösande.
Nu ska jag gå
Pusspuss <33<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback