Bravo, gör det igen. att du inte skäms.

En liten sammanfattning av min dag: Börjar med att jag vaknar klockan fem ligger i sängen till typ halv sex då jag hör att mamma gått upp, äter frukost duschar och allt sånt morgon grejs är klar runt åtta tiden börjar bli lite nervös, första skol dagen och allt ju, sen så bär de av till torget där jag träffar Malin och Lisa åker till Munkebäck där Jag då träffar Robban och de första han gör är att snylta pengar av mig, han får sina pengar och går där ifrån, aulan, in delad i klasser, kommer till mitt klassrum ser att alla tjejer typ är popare och ja killarna såna där som tror att dom är coola men är då värsta töntarna, men ja gillade han i rock han verkade sådär soft.. ehem jag vet inte vad någon heter typ >< eller jo Mimmi då, hon satt framför mig. Läraren bablar en massa och vi får MASSOR av papper, mat dags men då gick jag hem ist :) satte mig framför datorn, träffade Rebecka köpte cigg (JAG HAR SLUTAT(men var tvungen att sörja min nya klass)) Samantha och Holman ringer och vill att vi ska komma, så sätter oss på spårvagnen och åker till Samantha där dom spelar något konstigt spel o_O Holman mobbar mig lite, vi går ut han mobbar mig ännu mer Rebecka slår till honom, jag slår till honom, han fimpar på mig, jag kastar en fimp i ansiktet på honom, fred, vi går till pavven dricker vatten ringer Brian och Skatt dom segar men kommer efter en stund, jag och Rebecka går hem. och nu ja då sitter jag här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback