Här sitter alla på kafé och säger: "Ingen idé, det är för sent ändå"

Jag tror jag kommer bli galen >< hallå jag sov till klockan tre idag, jag som skulle gå upp nio och inte vända på dygnet igen, och imoron så måste jag gå upp typ klockan sex igen men som tur är så har jag bara två lektioner ^^ Engelska och Mat(t)e(matik) så slutar halv tre typ ^^ och tro det eller ej men det är en av mina längsta dagar eller a min näst näst längsta dag min längsta dag är till tio i tre ^^ så mitt schema är toppen så börjar jag halv nio varje dag förutom en då jag börjar tjugo över elva, WOOOW.
Ingen aning om vad jag ska göra idag >< eller det som är kvar av dagen klockan är ju ändå ganska mycke så om man ser de såhär att jag ska göra mig iordning äta och grejs så kommer ja säkert inte vara klar fören runt sju någon gång.. så är det säkert något bra på tvn så då orkar jag inte gå ut ändå, så kanske lika bra att ta en hemma dag till ^^ dom är ganska bra egentligen.. man känner att man hinner med så mkt men att man ändå inte gör något, och så går helgen segare ;D så när måndagen kommer är man utvilad, om man inte gör som mig då, och sitter uppe halva natten och pratar i telefon. ><
Åhå, nu luktar det mat typ köttfärs o_O jag tror det blir taco, vi har nämligen inte ätit de på ett tag och a mamma pratade om att vi skulle äta de någon dag :) så mitt i dena glans så är det mat nu ^^ strax tillbaka.

5 minuter                                                                                                                                                                               

10 minuter                                                                                                                                                                             

15 minuter                                                                                                                                                                            

TILLBAKA:
Nu spelas Fronda - Guldfiskballaden jag tycker den är bra ^^ typ en av hans bästa låtar tror jag, han är bra även om det inte riktigt är min musik, typ all annan hip hop OMG jag hatar >< om det ska vara såndär hip hop så ska de vara svenskt och hälst Fronda eller Petter ^^
Maha nu blev det en bättre låt The Used - Light With The Sharpened Edge jag tror faktist jag skulle kunna göra nästan vad som hälst för att få se dom live, omg så mycke jag älskar dom >< det är liksom världens bästa grupp. Bert McCracken sjunger så jävla härligt, lyssna bara på hans röst, det är så att man skulle kunna dö för den men inte riktigt, men ärligt talat jag vet ingen som har sån härlig röst den är sjukt fin. Nu har den låten också tagit slut och Yellowcard - City Of Devils har börjat, den är bra men typ lite ut tjötad >< så mycke som jag lyssnade på dom förut Ojojoj.. men det var ändå typ bara en skiva som spelades om och om igen.. det här är ändå en av dom låtar som jag tröttnat mest på även om den är sådär lite lugn eller vad man ska säga (jag tycker inte så mkt om lugna låtar) så jag borde inte lyssnat på den så mkt men a så är de >< jag har lyssnat sönder den så nu dags att byta till en bra ^^ The Libertines - Don't look Back into the sun Det var Samantha som lärde mig lyssna på dom här två typerna Carl och Pete, söta är dom. men nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och städa lite på rummet för det behövs värkligen.. 
Ha det så bra, Pusspuss <3 

Kommentarer
Postat av: MANTHARIN

JAG ÄLSKAR DIG

2006-08-31 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback