I got a life on my own, I have to be on my own sometimes, I have to stand on my own two feet’s cause I know I treat him good.

JAG HATAR HATAR HATAR HATAR DIG.. FATTA DU FÖRSTÖR MITT LIV, SÅ JÄVLA PATETISK, hela du, det du säger det du gör bara se dig i spegeln, du är inget och kommer aldrig bli. aoow egentligen skulle ja inte skriva om dig här men känner att jag måste >< SÅ ALLA FÅR VETA VILKEN NOLLA DU ÄR.
Ifs så vet alla de redan, fatta så jävla dum man får vara ett halv år, (ETT HALVT ÅR ALLTSÅ SEX MÅNADER, 27 VECKOR FÖR ATT VARA PRECIS) har jag slösat bort på en egoistisk människa som bara tycker synd om sig själv. OMG, GÅ OCH DÖ.
jag fattar inte att ja inte tänkt på hur dum i huvet han är förens nu. HALLÅ, HOO HOO, ÄR DET NÅGON HEMMA?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske borde skriva om dig sj också, så dom vet vad u har gjort? :) de är inte mig de e fel på de e dig:).. Du har vart otrogen,!
Till slut kommer du inte kunna visa dig i filipstad när du gör så här :)

2006-08-21 @ 14:41:11
Postat av: SHOANNA

Nu får du ta och förklara för mig vad jag gjort, otrogen är ganska svårt att vara när man inte har en kille men aja. de jag tror du stör dig på är att jag har killkompisar och umgås med dom. + att det är dig de är fel på ehem.. du kan typ fråga hälften av hela filipstad så får du höra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback