Skolkare ><

Nu snart så ska jag träffa Johan.. och klockan är snart nio.. så borde typ åka :O men jag är inte klar än inte alls klar inte ens inärheten ><
jag funderade på att gå till skolan idag men vi ska ändå inte göra någonting så ingen idé kan lika gärna göra något kul ist.

Igår var jag på akuten föresten.. efter att ha råkat få in kortison i ögat när jag skulle sätta i min linns.. jag trodde på alvar att jag skulle bli blind. Så kunde jag inte öppna ögat heller då blev det nära till ett panikutbrott så robin skrek på mormor som ringde till mamma som ringde Jan som kom och hämtade mig och körde mig sen till Mölndals ögon akut där jag fick sitta och vänta halvt blind så det enda dom gjorde när det entligen var min tur var att lägga i några ögondroppar så var allt klart och ögar kändes jätte lent ^^ värsta coolt.
Men nu måste jag göra mig iordning för jag ska möta upp denhär
 muppen om ungefär en timme eller två.

Kommentarer
Postat av: nathalie

johanna johanna johanna johanna

2006-12-19 @ 21:24:07
Postat av: Johäna

Ja Nathalie (A)

Postat av: marina

uppdatera :O jag vill veta >

2006-12-21 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback