Snart*

Igår råkade jag försova mig, Johan ringde och väckte mig när ajg skulle sluta egentligen >< Han hade kommit försent och blev inte insläppt xD så jag lovade honom att ringa senare och det gjorde jag men ne då kunde han nite prata för att dom skulle på bio så skulle jag ringa tre ist som jag då inte gjorde.. eller glömde av det..
Så när jag kommit från affären efter att ha köpt godis så stod han och Malin där xD utanför mig och väntade.. haha.. men det var ifs inte länge dom var kvar Johan åkte hem för att han var tvungen att släppa in någon som inte hade nycklar hem och Malin skulle äta men vi bestämde att vi skulle ses senare.

Så när jag ringer malin igen så vill hon hellt plötsligt inte följa med längre.. om inte Jacob också kommer med o_O så jag får ringa och tjata lite på Jacob som bara säger ne-e och lägger på.. jag ringer tillbaka till malin och klarar av att få ut henne och när vi är påväg till Johan så ringer han och berättar att det kommer ta fyra timmar för oss att åka hem ifrån honom sen efter som bussen kör runt allting och man måste bytta massa gånger >< så efter som han är en så snäll så åkte han in till stan och mötte oss ^^
Men efter som det skulle ta fyra timmar för honm också att åka hem tydligen så lovade malin att han skulle få sova hos henne.. men sen när det väl var dags för hemfärd så gick det inte för sig längre.. så då blev det att vi var hos mig. Låg typ och pratade till fem och skulle upp ungeför nio men ne han var kvar till tolv någon gång tror jag xD Mahaha... så när jag skulle följa honom till bussen så var äckel caroline ute och lekte med små ungarna och åhå vad ful hon är, ett riktigt artard som Johan sa xD

Sen så har jag bara städat xD och nu ska jag dricka varm choklad och se på tv <333

Kommentarer
Postat av: BITCH

VI MÅSTE SES NÅN DAG, JEFFLA BITCH! :D

2007-01-03 @ 20:13:51
Postat av: Anonym

uppdatera din dumma blogg då JOHANNNNNNNNNNNA, jag måste veta vad du gör om dagarna fattar du väl?

2007-01-06 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback