Sjukling >___<

Igår va ja med Amanda och Samantha lika trevligt som alltid.. vi satt på samanthas uteplats och drack saft och åt kakor *mums* sen så va vi på torget (efter stängnings dags *FYPÅOSS*) bara för att ja skulle få säga hej till min kärefader lite fort som då satt på Mcdonalds och gluffsade i sig en hamburgare.. och ja själv klart så börjar hans arbetskamrat prata om sommar jobb HALLÅ KAN DOM INTE FÖRSTÅ ATT JAG ÄR SLÖ.. men a senare på vägen hem igen så satte vi oss vid stjärn husen och pratade lite sen när vi bestämde oss för att gå så ja gick vi så långt som till busshålplatsen (för den som ite vet så är den typ bara några meter därifrån) så efter yterligare en stund så gick vi igen men nu till en bänk där vi satte oss eller a dom satte mig för att jag ville gå hem >< och senare till ett par gungor där ja tänkte rymma men a de gick inte så bra :O för när ja sprang så ja då flög min kjol upp.. men efter en stund så lyckades jag ^^
Så gick hem såg på film, så ringde simon och ville prata :D som han såklart fick, samantha, amanda och Brian kom förbi och hälsade på vid fönstret också (ibland är de bra att bo längst ner) Brian hade också The Clash tröja på sig ^^ precis som jag :D värsta coolt..
Idag då.. så är ja typ sjuk har typ inte haft någon mat lust på hela dagen, hallå jag inte äta :O jag måste äta hela tiden >< men a lite makaroner har ja fått i mig iaf och en halv korv, jag gillar inte ens korv o_Omen a så är fallet, samantha ville ha ut mig förut men nejnje de gick inte :O men a ska vara med henne imoron ist (A) jag hade också sakt att ja skulle följa med Amanda till torget :P men ne så blev de ju inte heller ^^ nu funderar ja på om ja ska gå ut och hämta lite glass faktist de kliar något bedrövligt i min hals..

Pusselipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback