Allt går inte att se från den ljusa sidan.

Jahapp, de här var ju kul, kanske kommer bli polisanmäld för att jag "trakaserat" en viss person, hela min bamba rast gick bort, jag satt och pratade med Ritva och Annelie som självklart anklagade oss (Mig, Rebecka och Samantha) allra mest.. klart hon gör som hon vill men förstå vi är oroliga eller nu kanske man ska säga var oroliga + att jag vill inte leva med det samvetet ifall något skull hänt. Men nu spelar det faktist ingen roll och det är bara två veckor kvar..

JAG HAR NÅGON MAN KAN ÄLSKA PÅ RIKTIGT OCH SOM ÄLSKAR MIG LIKA MYCKET TILLBAKA

För övrigt så ska vi åka på klass resa nästa vecka eller om det är näst nästa iaf så ska vi till skagern (över dagen) roligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback