Dagen efter...

Robin fyllde år igår >__< och ja då fick han massa lera och såntdär mojjs.. så idag då så skulle han så klart ha fram det.. när han är klar så ropar han på mig och säger att jaag ska plocka ihop, ja går ut i köket men nej där finns ingen lera så ja frågar robin, han pekar bara under bordet och springer iväg.. och ja där ligger alltingi små pluppar aoow jag blev nästan galen och de va ju självklart att ja skulle plocka upp det också.. så de blev dammsugaren fram. MOHAHAHA. de va den modelleran de ^^
Efter detta tregiska så hände något ännu mer tragiskt  ;O HAN SA ATT HAN INTE VILLE VARA MIN KOMPIS, ska jag gå under MG liksom vad tänker du med..
Hur som helst efter allt detta hemska så gick jag till SAMANTHA ^^ och var med Daniel, Brian och ja Samantha då såklart.. va ganska så trevligt.. men dom kan inte inse hallå jag äger dom på Mario bil tjollemojjen.

Sov så gott. <3

Kommentarer
Postat av: MAHJGAHD, BIIATCH

ASSÅ, EHHM, DAAAH, DU TYP SLICKAR MASKROSOR PÅ MARIOKART LILLA GUMMAN :D

2006-06-22 @ 01:03:28
Postat av: HANNA

JAG ÄR SÅ BÄST DE ÄR INTE ALLA SOM HINNER MED MASKROSOR MEDANS DOM KÖR. >__

2006-06-22 @ 02:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback