Fyra dagar kvar till skogen.

Simon har åkt hem nu, ^^ bara några dagar kvar så ska jag till honom, eller a till pappa, Manda ska med också, vi ska tälta "Weeii" jag och Amanda i skogen med Jim "jippi" och simon då <3 sen massa okända. lät inte så lockande i början men så ville Mandis med och då ja då blev de supper, AMANDA OCH JAG I SKOGEN LIKSOM "DAAH"
Helgen har varit trevlig (klart simon har ju varit här) vi var på Liseberg igår och träffade Elin, trevligt trevlig vi gjorde ifs inget mer än gick gasten, sen åkte vi hem till mig och Elin gick tillbaka till sin snusande kompis.

SIMON DU ÄR ETT MEGA MONSTER ENLIGT JOSSAN. <33



Nu loggade Jim in, jag lyssnar på Rufio - In My Eyes Och Jossan har skrivit något, det blinkar... nu slutade det blinka och en ny låt började, Håkan Hellström - Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig, Mamma tjatar på Felicia (om några fula skor hon inte fick ha på sig). Jan ligger säkert i soffan och ser på tv och Robin eller Robim som han själv stavar det, sitter i sitt rum och spelar tvspel som alltid jag hör honom ända hit, våra rum är i olika delar av lägenheten för den som inte vet.
Simon skulle ringa när han kom hem.. telefonen vibrerar de kan vara han.. självklart inte de va pappa som sa att han skulle åka till jobbet och ringer mig imoron istället.
Har skrivit på alla papper nu ;D snart är jag en Modinare.
Simon ringer "wohoo" men ne han ringde bara föra att säga att han inte ville prata nu utan ringer senare.

ne nu vill jag inte sitta här längre ska in i duschen så, TJUDELUUU.

"I say don't you know
You say you don't know
I say... take me out!
I say you don't show
Don't move, time is slow
I say... take me out!
I say you don't know
You say you don't go
I say... take me out!"



Kommentarer
Postat av: MANDIS

varför ringer alla och säger typ att dom ringer "senare" eller "en annan dag" till dig? ^^

2006-05-22 @ 07:50:28
Postat av: HANNA

Jag är såå... älskad.

2006-05-23 @ 10:38:15
Postat av: Simon

Är jag ett mega monster ^^ puss på dig hjärtat..

2006-05-23 @ 21:42:03
Postat av: HANNA

Söt är du också.

2006-05-30 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback