What i like about you.

Lyckan kommer lyckan går, sen vet jag inte hur resten går, men jag mins att jag tyckte om den när jag var liten, saknar den tiden, så förbaskat mycke, men ändå inte, man behövde typ inte oroa sig för något, eller jo om dockan tappat benet eller att mamma skull bli arg för att men hade lånat hennes smink, men de var såna små saker ifs stora då men nu helt obegripligt hur man kunde gå och vara nervös för vad mamma skulle säga, nu är det tvärt om man skiter i vad mamma säger / tycker och är mer orolig för vad andra runt omkring ska tycka, alla strävar efter att vara bättre och mycke vackrare än alla andra. 
      
        


Jag har varit "sjuk" idag, gick hem igår, för jag bara inte orkade med Evas lektion och sen svenska på det, så tänkte imorse när ja vaknade att jag lika gärna kunde va hemma idag också och jag hade faktist huvudvärk och ont i halsen, lika bra att stanna hemma.

Du har ett ansvar i livet, att älska dig själv så gott du kan, det är ditt enda ansvar, ditt enda uppdrag och din enda möjlighet. Ingen annan ändu själv är skyldig att göra dig lycklig. // Lars winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback