Dagar, timmat, minuter & massa massa sekunder.

Skoldagen var kort ^^ eller ganska seg egentligen, först så var det mediekommunikation som jag tycker är ganska kul faktiskt även om jag inte kan så mkt (A) sen matte som jag och Nathalie typ flummade bort som vanligt så studiegrejset som vi inte var på, gick på en kickoff ist för föreningar vi ska vara med i musikförening *NOT* men så gick vi där ifrån efter en timme, jag åkte hem eller missade min hållplats så fick gå >< jätte långt och det regnade :O men väll hemma så händer ingenting >< jag äter och åker sen till Niclas, får vänta i tio minuter på honom ute i regnet där också >< JAG HATAR ATT VÄNTA. men så sen gick vi hem till honom och såg på film.. värsta mys. Jag tror det är någon som är sur >< lite jobbigt, jag trodde faktiskt att vi kunde vara lite vänner iaf.. utan svartsjuka >< men nej nej här måste man bli grinig.. aoow jag orkar inte med dig längre ><


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tror inte hon gillar oss... ^^

2006-11-09 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback