Jag är bäst så gå och döö..

Åhå jag sitter hemma en fredag kväll >< dött, men kan ju vara bra ifs, ta det lite lugnt efter förra veckan.. men åhå jag orkar inte sitta här :O men ändå så orkar jag inte gå ut, om jag ska gå ut så vill jag gå ut med Amanda och hon är hos sin pappa, och sen när hon väl är hemma sen så ska hon ut med Rebecka, och ja då är det nog inte så bra om jag träffar henne ;) men men skit samma, det blir nog röj imorgon ist.. ska ju träffa Johan förhoppningsvis så hoppas jag jätte mycket på att Amanda följer med.. (Jag klarar mig inte utan henne) eftersom Nathalie nu dissat mig denhär helgen också för att sitta barnvakt åt sin lillebror hela helgen :O usch ><

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah, asså du ANAR inte hur TRÖTT ja är på den ungen nuue xO ^^

2006-11-14 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback