JAG TOG DEN AV MARINA ;O

Värsta med denhär dagen? Ingenting än så länge, vaknade typ precis.
Vad lyssnar du på nu? Damien Rice - Cannonball
Är den bra? Den är jätte jätte bra ;D
Dagens höjdpunkt?  Efter som jag inte varit vaken så länge så vet jag inte >< Kan vara att mormor ringde förut. ^^
Vad har du för färg på ditt täcke? Vitt
Är det mjukt? Ja-a
Tycker du om att slå skyltdockor? Inte för att jag gjort det men det kanske skulle kunna vara kul.
Hur mår du?Jätte bra
Har du ätit mat idag? Naa, ska äta frukost snart.
Dagens skratt? Inget skratt än ><
Dagens låt? Men jag vet inte usch ><
Har du sett en tant med rosa hatt idag? Nepp.. inga tanter alls.
Har du kommit på domhär frågorna själv? Nej, jag snodde dom av Marina
Vad ska du bli när du blir ett stort barn ? Jag och min sötnos ska bli jätte rika.
Är du kär?
Mjo ><
I vem? Ja gissa..
Är du säker på det? Kanske inte helt
Helt säker? Nej :S
100 % ? Men nej ><
Är du trött? ne-e :D
Tänker du på någon speciell just nu? Nej.
Vem? Vad?  Men dset är ingen speciell
Säker? Eller det kanske skulle vara mormor och hennes gardiner.

Orkar du några frågor till?
Jadå o_O
Har du googlat på ngt idag? nee har inte hunnit med det än ^_^
Kan du sjunga? Absolut inte.
Vill du göra ngt annat nu? Ja äta.
Vad för något? Äta oO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback