NU, NU OCH NU IGEN INTE KONSTIGTA ATT MAN SAKNAR DÅ IBLAND

Jag älskar mitt liv som det är nu, men saknar nian som in i helvete, eller kanske inte ska säga nian jag saknar tre personer, Amanda, Rebecka och Samantha.. usch >< Amanda har jag inte sett på mer än en vecka samantha typ på en evighet, och Rebecka ja ehe två evigheter >< Alla vet la varför jag inte träffar Rebecka vid det härlaget men Amanda och Samantha, vart har dom tjejerna tagit vägen >< usch :O saknar <33

Jag har inte skrivit något vettigt här på jätte jätte länge nu, har faktiskt inte orkat, min dator har bivit så seg så den hinner inte med när man skriver men min käre far har lovat att jag ska få en laptop snart, WOHO. och min moder ska köpa en ny mobil åt mig det här är så bara så bra :D
Skolan börjar snart, usch >< och jag har feber, ont ihalsen och är jätte föryld >< men måste gå ändå för har engelska grejs nu på morgonen och redovisning i arbetsmiljö sista lektionen >< Jag och Nathlie satt och kämpade med våran redovisning till klockan fyra i fredags en havtimmasövertidså när vi var klara så kommer Hampus (Hugos kompis) och säger att vårat färgval suger, BARA FÖR ATT DU HAR GREFISKDESIGN SÅ SKA DU INTE TRO ATT DU KAN ALLT. ><

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha. han får inte vara fåran kompis om han ska säga så :'( men han sa ju sen att det såg bra ut X'D va bara att du kommer idag sötnos (a) Krya på dig

2006-11-27 @ 10:04:14
Postat av: Rebecka

MEN SKA VI BRYTA DEN EVIGHETEN DÅ? Nian får lajf

2006-11-27 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback