NU, SNART OCH MITT NYÅR

BORT MED EVIGHETEN, det är ganska så mesigt ändå >< jag förstår inte vad vi bråkar om, eller jag vet att det bara är missförstånd, och om en kille hallå ska en kille komma emellan massa år >< det är inte rätt :O

Så är jag fortfarande sjuk, men MÅSTE till skolan ><  usch allt är sjukt idag, har druckit äcklig havre"mjölk"men halsen blev faktiskt bättre, en stund iaf. sen så har jag fåt hemska eksem >< som bara vill bli värre. men är faktiskt på bättringsvägar nu, allt blir värre när det samtidigt blir bättre :)

Nu ska ajg åka till filipstad på jul lovet också, Skåne har lovat att åka med mig ^^ så ska jag träffa Marina, Elin, Tobias (som jag inte sett sen i sommras), Fredric, Sutinen och Simon då så klart ^^ men funderar på om jag värkligen ska vara där över nyår, det är liksom lite bättre att vara hemma då >< tror att det är lite bättre fester här liksom, filipstad = Knulla, Spy och däcka under närmsta bord, jag tycker inte det är sådär jätte kul... men men får se hur det blir ^^ Hur som helst så vill jag fira mitt nyår med Amanda så hoppas hon är hemma. <33 

Nu ska jag göra mig iordning och vanka iväg till skolan ><
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: marina

JAG SAKNAR DIG MASSOR. Längtar till jullovet. Du har rätt.. Festerna här är värsta fjortisfesterna ;D Spec bord-grejen^^ Vi ska ha så himla kuuuul när du kommer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback