PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

Gud, jag har jätte mycket skola och då menar jag jätte mycket.. Till imorgon så ska jag ha läst över 90 sidor i arbetsmiljön plus massa lösblad (Läxförhör) sen så har jag prov i datakunskap, och ska skriva en novell i svenskan som skulle varit inlämnad för typ en vecka sedan sen till nästa vecka så har jag bokredovisning på halva boken som också skulle varit gjord sen typ en till två veckor tillbaka, plus att jag måste läsa lite i den för ska ha redovisning på hela snart, sen så mediekommunikations läxa tror jag >< iaf så har vi prov snart på kapitel 1,3 och 6 plus alla mindmaps sen så måste jag hitta ett ställe och göra studiebesök på helst innan fredag så foto läxa till på tisdag och power point grejen kanske ska vara klar snart också >< usch rörigt men det fixas ;D jag har lagt upp min läxläsning bra nu för en gångsskull, även om vissa saker är lite sena så går det aha jag kommer få mvg på mitt datakunskaps prov imorgon (A)


Kommentarer
Postat av: Amanda

du med ditt "planera" och allt var det var ;) bara för att jag ville plugga en dag XD tur att jag fick ställa in våran gymdag hörru :P

Postat av: Nathalie

haha, vi kommer få så bra på provet med våran cp speciallundervisning vi fick på typ en kvart ^^ haha :D hatar arbets miljöboken :O

2006-11-09 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback