Det är så här..

Jag pratade precis med Niclas om imorgon, Ska ringa Malin snart som ringer Anna och Jacob.. Det här blir långt >< vi ska iaf mötas vid möndalsbro och sen åka någon stanns som jag inte vet var det är >< Hoppas att det blir lite kul iaf :) men det vet jag ifs att det blir är man med dom så skulle man bara kunna sitta stilla och vara tyst och det skulle vara otroligt kul ändå.. Det ärinte som men dom jag brukade vara med innan då var det liksom så att man var tvungen att ha något att göra hela tiden, då kunde man minsan inte bara sitta och stirra på varandra, ifs så kommer nog inte det gå nu efter som Anna ska med men ;D det är kul, hon är så otroligt trevlig och jag typ älskar den tjejen redan ^^
sen så kanske Nathalie + hennes kompis och Johan och alla hans kompsar skulle med, men tvekar typ på det >< Dom dissar mig varje helg ;D eller dom? Nathalie dissar mig varje helg ^^ och jag dissar Johan ;P Men får se om dom ringer imorgon så klart dom får komma med ^^ men nu ska jag ringa Malin. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback