EGOISTISK.

Okej det blev ganska bra igår ändå, allt klarades upp.. Jag och Amanda åkte in till stan och träffade Julian så bestämmde vi att det blir fest nästa fredag ist.. få se villka vi får med oss :) Dom som är för bestämmda är iaf Amanda.. Bara Amanda än så länge, jag lovar det blir fler :O Sader följer säkert med.. + att han har säkert kompisar o_O hoppas jag men a hur som hellst så blir det kul xD aja igår då så typ gick vi på avenyn hela kvällen och det finns en damm där  det visste inte jag :P Gulligt.
Eller inte riktigt på avenyn men bakom. så blåste det, värsta storm, men kul. men så träffade vi Sader, Carro och Jonte.. Det var kul ettag men så åkte Carro hem.. det blev kallt så då åkte vi andra hem också >< eller a jag ock Amanda satt och pratade lite skit först xD sen blev det hem, datorn och till sist sängen.

EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback