GENOMSTRUKEN.

Idag så är jag ledig, sååå soft ^^ det är så att våran film + filmpremiär blev klart förra gången så vi fick ledigt den lektionen sen så komp ledigt på studiepasset, vaknade för precis 13 minuter sedan, och sitter nu här ;) funderar på vad jag ska äta till frukost, det blir nog ett glas oboy. som firande till lång helg efter som jag inte ska till skolan imorgon heller xD ehe.. det är ju bara om man missat massa lektioner.. eller fått ig på något prov.. och efter som jag är duktig flicka nu så har jag klarat allt ;D
Niclas dissar mig idag för något :O jag kommer inte ihåg vad >< men vi ses på lördag tror jag.. så ska jag ändå iväg till syon med Jonny, MAHAHAHA. Hoppas det funkar denhär gången (A) OLIWER FICK INTE BÖRJA PÅ MUNKEBÄCK MAHAHAHAHAHAHAHHAHA.

NU SKA JAG GÅ OCH GÖRA MITT STORA GLAS OBOY XD

Kommentarer
Postat av: Jonny

heeej johanna synd att du inte hängde med mig.. :/ men hade vi gått senare så skulle hon varit uptagen så det va väl lika bra att jag åkte dit vid 3 istället. men men få se hur det går :/ i bästa fall så ringer hon men vet ej om man ska vara så posetiv...

2006-10-19 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback