JAG SÄGER BARA CHAMBA!

Jag förstår inte hur jag orkar ha kul skolan, idag så slutade jag inte fören halv fyran men dagen kändes jätte kort men ändå längre än vanligt, mina veckor går jätte fort nu för tiden det är bara två tråkiga engelska lektioner sen är det helg.

Men idag så har jag, Blivit ännu bättre kompis med Hugo ^^ spionerat lite sådär i smyg på Kalle och ja, varit allmänt störd som vanligt xD CHAMBA.. jag tror jag kommer få riktigt ryck på Victor snart han är som två olika personer ena stunden är han jätte jätte gullig och jätte trevlig sen så bara på ett vips så blir han bombad och jätte elak >< STÖRD o_O
men så när jag ska byta till buss i brunnsparken så träffar jag Robban och hans kompis Theo :) JAG ÄLSKAR ROBBAN <33 sen så ser jag Jonathan pratar lite med honom, han skulle träffa sitt ex tror jag han sa ^^ sen så ja när Jonathan går på spårvagnen så ser jag Lisa gå av.. 16 bussen kommer Robban och Theo går >< jag kommer på att min buss typ ska gå och får skynda >< somnar på bussen hem men blir väckt av en kille som satt framför mig och frågade om jag inte skulle av  o_O Haha jag har aldrig blivit väckt så ;P men nej jag skulle inte av så åkte vidare några hållplatser till Beryll, tänkte åka hela vägen hem men nej, jag var tvungen att vakna till lite innan jag kom hem så jag inte skulle somna som vanligt och inte somna inatt.




51241-49



Kommentarer
Postat av: Nathalie.

ARNE SVEN föralltid. (L)


CHAMBA ! :)

2006-10-11 @ 19:44:21
Postat av: Johäna.

ALLTID

Postat av: jonny

hugo!!!

2006-10-12 @ 22:37:26
Postat av: Anonym

HUUUGOOOOOO (L)

2006-10-18 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback