Konsten att förlora.

Simon kanske kommer till mig i helgen xD aoow vad jag saknar honom >< så om han inte kommer den här så lovade han att komma nästa ^^

Fy dom börjar gå mig riktigt mycke på nerverna nu >< jag tål inte dom där killarna.. jag tror dom flesta vet vilka jag menar (vill inte nämna namn finns risk att dom läser.) gud ibland önskar jag att jag vore lite större och mycke starkare :O fy fan vad dom skulle få då. Jag skulle slå dom gula&blå om och om igen.. Och jag hatar att dom ska trycka ner mig hela tiden >< dom får en värkligen att känna sig värdelös.. inte för att jag inte kan stå på mig men det blir faktiskt jobbit och hur mycke jag än säger emot och ger tillbaka så kommer dom alltid med något värre, åhå det är typ hur jobbit som helst ><

Nu har jag inte träffat Amanda på jätte länge :O Saknar (L). Pratade med henne lite i söndags när jag kommit hem från värmland, det är trevligt men inte lika trevligt som att träffa henne i värkligheten.
AMANDA ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKA OCH JAG ÄLSKAR HENNE.

51241-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback