Kontrollfreak..

Hade inte tänkt skriva någon blogg idag, men Amanda tyckte jag skulle skriva  xD så skriver för min älsklings skull.. Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket, var på en lektion i skolan sen fick vi gå hem :) träffade Rebecka och typ fixade allt oförstånd mellan oss så nu är allt bra, inget mer bråk på ettag nu hoppas jag.. sen så träffade jag Jonny vi typ gick och pratade massor träffade folk också typ hela tiden mötte vi någon/några först Coffe sen Terese, Andre, Oscar och sara tror jag hon heter så hoppade Jonte ut ur buskarna tillsamans med sin jobbiga och störda kusin. >< Sen Lange, så Andre, Terese, sara och Oscar igen sen så Simensen och några kommer inte ihåg villka nu o_O men sen så hela Jontes gård gänget + Rebecka och Amanda :) så pratar lite med dom sen på vägen hem så träffar vi Samantha och Brian pratar lite med dom och snyltar chokad xD sen HEMMA <3 Sätter mig vid msn.. OCH ALLA MOBBAR MIG FÖR ATT JAG SKA TILL NIKLAS IMORGON :O men men nu ska jag sova.. så sov så gott, dröm söta drömmar så får ni läsa mer imorgon.. <33<3<333<3<3<3<3<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback