Lila, men bara idag.

Jag har inte sovit något än.. klockan är sju och jag gör mig iordning inför skolan det blir lila nagelack idag för en gångs skull.. jag har inte riktigt kommit på vad det blir för kläder men det kommer la sen :) har ju ganska så gott om tid att tänka över kläd valet och jag skulle säkert hinna måla om naglarna ett tio tal gånger efter som jag inte börjar skolan fören 11.20 och ska inte möta Malin fören 10.20 vid beryll och det betyder att jag typ behöver vara klar tio och det är ändå om tre timmar om min hjärna nu inte har blivit helt konstig av all sömn brist >< jag ska typ gå och prata med någon läkare snart om mina sömn "problem" och se vad det beror på, tycker min käre mor iaf men får se hur det blir med den saken xD nu ska jag fixa mer kaffe >< snart tillbaka <3

Nu är jag tillbaka med ännu en kopp kaffe min fjärde för att vara på prick, så har jag kollat lite bland min mors saker jag förstår inte hur hon alltid kan hitta dom snyggaste lacken bästa hår produkterna, perfekta sminket och parfymerna som luktar sådär underbart gott, IBLAND VILL JAG VARA MIN MAMMA, ifs så är  ju ingen hemma på morgonen så då är det så att hennes grejer är mina.. Jag vet att hon inte gillar det men kan bara inte låta bli (A) så när hon kommer hem så "Johanna har du tagit min hårspray" "Johanna är det du som varit i min garderob" "JOHANNA JAG KÖPER DU TAR" så låter det typ här varje dag. men hon får faktiskt skylla sig själv ;O om hon är så dum och köper sånt jag vill ha och behöver.
Nu är kaffet slut och jag behöver kanske göra mig iordning lite, så jag inte behöver ha så bråttom sen :)
Kanske ett nytt inlägg senare xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback