LÖRDAG.

Det blev inget Jacob igår..  Känner mig lite elak mot Malin nu ;) Haha.. Men jag sätter hur mycket som hellst på att hon klarade sig jätte bra med Anna  och Jacob ;D själv så var jag med Amanda en stund vi var på torget och sen åt vi pizza förstå vad jag saknat den ungen <33 Men a sen mötte vi Niclas och Amanda dissar oss eller jag kanske ska säga mig, men jag och Niclas går runt, runt och pratar lite sätter oss på en bänk.. Pratar går ut vet inte alls vad vi ska göra så ringer han Tobias som kommer och hämtar oss xD så ser vi på 50 cent filmen och har det bara jätte mys, när den är slut så är det typ krig :O Men det gick fort över och vi gick ut ^^ satt vid ett dagis och typ små pratade, det var jätte mys, sen så gick vi igen o_O det hade blivit ganska sent så dom följde mig hem och sen blev det sängen ;D
Min dag var bara så söt (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback