Hemska underbara helg ><

Helgen har varit kul men ändå ett helvete, varför ska jag bli så jävla fucking full varende gång >< i fredags så var vi hos Helene, de var skit kul eller a den första timmen sen så mins jag inte ett skit absolut ingenting eller jo är jag står utanför min dörr och ska låsa upp. >< sen igår då.. så skulle jag och Amanda inte dricka något :) men vi skulle till kåren för att träffa några kompisar sen på någon annan fest och bara kolla läget, allt blev helt om vänt, vi åkte till kåren men hamnade på en student radio som låg i samma hus.. skit trevligt folk där :) dom bjöd oss på vin glas efter vin glas så när vi skulle gå så var det ganska så vingligt, men a vi kom in på kåren gratis men dumma som vi är så går vi ut ^^ träffar Johan så typ några som gick på tynnered förut tror jag :) så bär det hemmåt spårvagnen tog konstigt lång tid men a hem kom jag. så idag sov jag til halv tolv, åt lite frukost duschade och a skriver lite på engelska läxan som jag har tills imorgon, ska la skriva rent den nu så jag kan börja med den andra också >< jag har ju lovat en speciell person att sköta skolan nu <3

HUVUDVÄRK HUVUDVÄRK men ni får en kram ändå <3

Kommentarer
Postat av: Beckis

Du blir så full för at du halsar i dig sådan skit som ren vodka och sånt du inte tkr om, skärp dig älskling så blir allt mkt roligare när man kommer ihåg vad man gjort. (: Jag kommer ihåg lite av vad du gjorde : Du satt i badkaret medans Teddie försökte duscha dig och du dampa med Helens hårmousse och hårspray, krossa ett glas, slängde dig över soffbordet . (: LOVE YOU BABY (L)

2006-09-11 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback