Längesedan ><

Nu är det så att det är tisdag och jag har inte skrivit sen i lördags >< så nu måste berättas om det lilla som hänt.

Lördag: Fest hos Chanell, kul som in i helvete var det :) fy.

Söndag: Huvudvärk, sova, sova, dator, sova, Tv, sova, sova och sova.

Måndag: Händer absolut ingenting typ bara skolan och a efter som vi slutar så sent och de tar en timme hem för mig så blev det typ sova direkt ><

Idag: Försov mig och vaknade klockan sju, min buss går fem över halv ¨så det blev riktigt stressigt anars så var det la ganska kul, gjorde film med massa klaffel. Sen stan, köpte ett par byxor, skärp, underkläder och ettpar tights :) letade klänning men hittade ingen. ><

Nu ska jag sova för det är alldeles för sent för mig att vara uppe nu, så kanske jag kommer upp i tid imorgon o_O så jag inte behöver ha världens fluffhår på klassfotot.

SOV SÅ JÄTTE GOTT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback