Mammas lilla monster.

Rubriken kom bara för att jag lyssnade på Backyard Babies - mommy's little monster.. låten har jag fått av Brian ;D som jag förövrigt inte sett på riktigt länge nu :O typ sisst i sommras ><

Nothing unusual, nothing strange,  close to nothing at all.

Idag så tog vi klassfoto jag trode inte vi skulle ta det förren nästa vecka men men ^^ kan inte bli mer än miffad så spela roll när de tas.. sen så skulle vi haft 40 minuters rast tills engelskan började igen men ne de klarar jag förstås inte av så åker hem, precis som Victor och Nathalie också gjorde ^^  Victor var trevlig idag det är sällan han är det så värt att nämnas :) så när jag kom hem så kom jag på att jag behövde nytt puder så gick in på kicks det blev ett nivea denhär gången tror det är bra, så mitt i allt så var jag tvungen att köpa en tröja också svart som vanligt ^^ sen tror jag inte det blev något mer ;O eller a en cheesburgare.. väl hemma så sätter på datorn ddet första jag gör lägger mig i sängen men efter en stund kommer jag på att jag inte ska somna reser på mig och då ringer Amanda <33 min räddare men går ändå tillbaks till datorn sen när samtalet är avslutat.

Someday we'll know..

Nu har jag varit ute med min älskade numera blodsyster Bob <3 vi typ gick, gick, satt, satt, satt och satt ner lite till :) jag tror vi pratat om allt idag ^^ eller mest skolan, sen så typ satte vi oss vid skoln så såg vi David ;D typ ropade på honom i timmar innan han kom och satte sig och pratade så när han väl börjat prata så gick det inte att få tyst på honom :O OMG så jobbig han blev ><men efter en stund så gick vi och nu sitter jag här igen, som vanligt. ^^ Ska la sova snart tror jag eller till tv:n... Men först duscha :O så bäst jag går.

 This is the scent of dead skin on a linoleum floor.

Jag måste skriva att jag älskar Simon också <33

This is the scent of quarantine wings in a hospital.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gick hem?! :o neeej.. inte alls .. (A) engelska

2006-10-02 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback