MORGON XO

Nu ska jag gå till skolan snart, usch och fy >< vill vara hemma och sova.
Skulle egentligen varit med Jonny igår men ne han stukade foten så kunde inte gå xO allt blev skit igår..
MEN SIMON ÄR BÄST IGEN <3 jag förstår inte hur han står ut med mig, hallå jag går från att typ vara ulltra sur till hyper glad jag tror inte någon kan slå mina humörsvängningar.
Så börjar jag tröttna rejält på dom i skolan >< det var roligt i början men nu är det bara för mycke, hallå dom käner mig inte ens och har förutfattade meningar om precis allt och det är ju inte så där snälla grodor som hoppar ut ur deras munnar precis. men nu måste jag gå till skolan och ja ännu en jobbig dag, TUR ATT NATHALIE FINNS. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

HALLÅ, jag trodde jag var bäst :O du är iaf bäst i min värld sötnos.

2006-09-19 @ 15:48:24
Postat av: Johäna.

AMANDA DU ÄR ALLTID BÄST OCH KOMMER ALLTID VARA DEN ALLRA ALLRA BÄSTA I MITT LIV DU ÄR MITT ALLT, ÄLSKAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback