skola skola skola, lalalalaaalalalaaa.

Om ni undrar varför jag inte skrivit något om helgen så är det av den enkla anledningen att jag inte orkar, det hände aldeles för mycke, alldeles för mycke kul.
Nu tillbaka till det vanliga, skolan, i måndags så var jag "sjuk" första lektionen, men duktig som jag är så gick jag på andra (matte) så slutade vi och jag går hem och sover, från fyra till halv sju dagen där på, tisdag då, skolan går segt som in i helvete.. men när jag väl kommer hem så somnar jag typ direkt >< Rebecka och Carro kommer och väker mig runt halv tio xO men somnar typ direkt när dom gått ^^ idag då så var första lektionen inställd så ja sitter nu i biblioteket och segar lite framför datorn.. ;D snart börjar nästa lektion igen >< eller a den börjar tio över tio ^^
nu så bär de utåt ;) Puss puss gullefjull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback