We don’t celebrate Sundays anymore.

Hardcore Superstar idag ;D dom va fan bra mycke bättre än jag trodde att dom skulle vara. Weeii ^^
Så blir de fest imrogon xD kanske.. om jag får med mig något folk till Johan :) Eller a det beror helt på Amanda, som för övrigt sakt att hon inte vill på fest efter som hon inte kan dricka, men ska ändå höra med henne igen ^^ kanske att gullungen ångrat sig.

så nu sitter jag här och pratar med Jomark på msn om pervo gubben i filipstad som tog mig på brösten och ville att jag och Amanda skulle ha sex för 500 kronor, hemma hos honom när han såg på :O (bara för att man är full betyder det inte att man kan göra vad somhelst).
Nu gick det över till grodor ;D och typ det vanliga pratat som typ hur är det, vad har du gjort idag och så vidare ><

SIMON ÄR ELAK ELAK ELAK >< men jag kan nästan slå vad med mig själv att jag kommer förlåta honom och att vi blir vänner igen så är det ju alltid >< men först ska han få förklara sig (OCH OM DU LÄSER, VÅGA INTE HA SOM BORTFÖRKLARING ATT DU VAR FULL!!)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vet inte om du kollar min blogg igen så jag svarar här med :)
Du loggar in på din blogg, sen går du in på design/redigera stilmall. Sen är det bara att ändra där, men man måste nog kunna i alla fall lite html för att man ska förstå. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback