I am the fire burning desperately but you're controlling me, release me.

Imorgon börjar kulturkalaset och det är så att jag lovat att vara med två personer imorgon den ena är Johan och den andre Amanda, båda är redan besvikna på mig efter som jag sagt till båda att jag ska vara med den andre :O PROBLEM >< så skulle Jonny varit med mig och amanda imorgon och honom har jag inte sett på as länge nu >< så det känns som om jag kommer gå i delar :O jag vill ju träffa alla tre men ne.. det kommer ju bli så att jag sitter hemma ensam imorgon jävla piss. - . -

Kommentarer
Postat av: amanda

johanna sötnos :) jag hade också samma problem igår och du gå och va med johan om du vill :) (L)

2007-08-14 @ 13:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback