Jag älskar dagarna med dig <3

idag var det en såndär bra dag.. jag och Johan var uppe tidigt och åkte till ikea för att kolla lite :) vi kommer nog ha problem när vi ska inreda vår lägenhet.. helt olika smak, han vill ha det hårt och svart, jag vill ha det vitt och mjukt Haha ^^ men a vi ska ju inte flytta än så.. får vänta med att bråka om det där :P innan vi skulle åka så bjöd han mig på fika <3 
sen åkte vi in till stan och satte oss vid vattnet och där blev vi kvar ettag :) jätte mysigt och vi pratade om allt verkligen ALLT <3 så grejsade jag lite med Johans kamera ^^ <3 

image159


image161


image162    image163

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad fint =) Jag älskar dagarna med dig.<33

2007-08-23 @ 01:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback