Nu är han i usa ><

Fredric åkte till usa igår, så nu får jag inte träffa honom på ett år :O usch det känns konstigt, inte för att jag träffar honom så mycket efter som han bor i filipstad men ändå, man vet att han brukar finnas där när man kommer dit.. så nu blir det inga makaroner eller mysiga kvälla vid vattnet med massa winnerbäck, FREDRIC JAG FICK ALDRIG SITTA PÅ DITT TAK SOM DU LOVADE >< vi skulle ju sitta där och dricka cola och se på stjärnor gömde du bort det >< så skulle du få pizza av mig xD och du skulle följt med mig på Håkan nu i september >< vi hade massa saker kvar att göra och nu måste jag vänta ett år.. åhå >< MEN FREDRIC HOPPAS DU HAR DET BRA :) och glöm inte att skriva <3

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback