Min helg har varit trevlig <3

Tjingeling! nu är det sådär längesedan jag skrev igen >< från och med nu så ska jag börja skriva varje dag igen :O (typ)

Jag var precis och lämnade min gull vid bussen, sen tog jag en liten, liten promenad :) på typ en halvtimma det var härligt att gå av sig lite, men kallt.

Johan var ensam hemma i helgen så det har varit extra mys ^^ i lördags så lagade han mat åt mig (: och vi såg på film eller aa tv iaf.
Sen på lördag så gick vi upp tidigt åt frukost segade oss riktigt ordentligt när vi skulle göra oss iordning och åkte hem till mig för att äta innan vi skulle åka till Viktor.. så gjorde jag mig iordning lite till (typ bytte kläder, sminkade mig och letade fram ettpar skor) Jag är klar och vi går och möter Anna vid Beryll för att sen åka in till stan och möta upp dom andra :) men självklart så var vi tio minuter tidiga och fick vänta till halv nio då alla ringer och säger att dom blir sena >< så det blir Mc donalds Jag och Anna typ vräker i oss mat medans Johan sitter där med sin glass (som han ifs inte får ha ifred). + att vi träffar Viktor och hans tjej där ^^ som också skulle till (andra) Viktor ^^ Men men så kommer alla andra och vi kan äntligen åka.. (efter att ha nördat runt i stan ettag så känner man sig ganska töntig ><) men a vi kommer dit.. och a det var ganska trevligt.. bara det att min pojk drack lite för mycket eller hur man säger.. han var ju inte värre än jacob som typ satt och beklagade sig över alla tjejer som var på honom hela tiden ^^ han har ju faktiskt flickvän nu och tänker vara trogen.. som han sa till mig, men det var tydligen med helt andra ord han hade berättat det hela för Johan.. Jacob är som han är ^^ han är typ söt ändå xD
men men så åkte vi hem och jag somnade nästan direkt..
Så på söndag morgon så fick jag frukost på sängen <3 så senare på dagen så åkte vi hem till mig för att leka med min bror (A)

Jag vet att alla älskar mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback