HEMMA <3

Gud vad jag har haft hem längtan.. men så kul jag har haft, först arvika som var helt underbart.. man träffade massa kul människor och många som man inte ser så ofta.. det var sjukt roligt. sen så var det filipstad, som också var kul även om vi inte gjorde så mycket det blev mäst spela kort och se på film.. så hände två hemsk heter på en och samma dag... först så var det ett äckel som ska döda mig för att jag ropade på min pojkvän och sen en som ska döda bjord och visar kuken.. men om ni vill veta mer om det där så får ni fråga.. bortsett från det så har jag haft tre underbara veckor och det är så härligt att vara hemma igen. <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Förlovningsbilden =D

2007-08-04 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback