Du har allt strulat till det för dig!

Nu börjar det fixa sig här :) några som ska slå ner simon, hahahahhaha.. så jävla rätt åt honom.. gud jag vill ju bara att det jävla äcklet ska dö..
Jag pratade med honom precis, dom typ letade efter honom och grejer så han bara "varför skickar du massa folk på mig" och jag har fan inte skickat folk på honom.. han har fixat det där ganska bra själv sen så började han dada om att han känner folk här i göteborg som typ skulle komma och döda mig.. HALLÅ SKICKA MASSA JÄVLA FOLK PÅ MIG DÅ! Jag tror inte på honom ett jävla dugg så mycket som han ljuger.. säg någonting som killen har berättat som är sant liksom.. Gud vad jag hatar honom :D men nu känns det lite bättre iaf.. jag vill inte säga så egentligen men han förkännar det. det hade varit en annan sak om han bara hade tagit ut det mot mig och dom hade hoppat på honom, men nu har han ju fan ljugit om Tomas och skåne också.. SÅ SKYLL DIG SJÄV DITT JÄVLA AS! Sen så kommer han med den "Nemen jag ska inte skicka några på dig, jag älskar ju dig" liksom vilket jävla skit snack, tror han att jag är dum i huvet? va fan skulle jag vilja ha honom för? JÄVLA LOSER ÄR VAD HAN ÄR!!

Kommentarer
Postat av: Du är fjortis

De har han kanppast sakt jag känner simon : )
och jag tror inte att han har sakt att han ska skicka folk på dig som ska DÖDA dig :P du överdriver rätt mkt du :S

2007-06-28 @ 16:08:02
Postat av: Du är fjortis

Du är ju konstig väldigt konstig ?
om du inte vill ha med Simon och göra varför skriver du om honom då. Och till mig sa han att du hadde ringt och sakt att du ville ha honnom tillbaka. och vad har han sakt om tomas o "Skåne" ? villka de nu är?.

2007-06-28 @ 16:11:24
Postat av: Amanda ;D

men du är fjortis ^^ johanna spelade in det samtalet så jag tycker du kan ta och hålla käften :) plus att om du tycker johannas blogg är fjortis, läs inte då :P

2007-06-28 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback