Längesedan.

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket intressant, mer än att älskade Amanda fyllde år i tisdags, och som vanligt så fick jag hjärnsläpp när jag skulle köpa present så det blev en bok och ett par örhängen :) det är så svårt att komma på vad man ska köpa, så jag brukar köra på sånt som jag vill ha, Det funkar alltid ;) sen så var jag med Amanda när hon köpte presenter till sig själv och hon köpte en så sjukt snygg jacka/tröja åhå jag blir så avig >< Jag vill också ha pengar och köpa snygga kläder :O men men hoppas det blir ett penga berg efter jul för då ska jag shoppa los ;) mellandags rean WOHO!
Just nu så är Johan påväg till mig, hoppas jag, för vi ska träna lite innan skolan :) och sen åker han till filipstad i helgen så det blir en helg utan älskling >< men jag få hoppas att min helg blir kul ändå :) och så får jag hålla tummarna för att Amanda och Hanna har tid med mig xD sen så kommer det ju folk hit idag Jan och Camilla med barn ^^ dom ska vara här hela helgen och sno min säng :O Så finns det någon jag kan sova hos i helgen så säg till (A) för orka sova på en förkort madrass i vardagsrummet. Nu ska jag gå ut och se hur det är med min syster för det låter som att hon snart ska hosta ut hjärnan.
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: hanna

sötnöt!! klart jag har tid med dig.. fast inte på dan på lördag.. ska spela match så är de bazar på skolan. egentligen skulle jag jobba på lördag kväll, men jag sa att ja inte kunde. så jag kan vara med er heela kvällen.. och idag också :D pussinuss sötnoos

Postat av: Jomark

Jasså? =P
, Varför följde inte du med hit då? xD

2007-11-24 @ 12:04:32
URL: http://jomarki.blogg.se
Postat av: Johan

Jag var också med på paketen till Amanda =(

2007-11-27 @ 01:28:49
Postat av: Johan

Jag var också med på paketen till Amanda =(

2007-11-27 @ 01:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback