Ping pong potta

Tjabba, idag så skulle jag varit med Johan men riktigt så blev det inte vilket kanske var bra, jag träffade Hanna på torget och hon bjöd mig på kaffe och cigg <3 så satt vi på torget och väntade på att anna skulle komma med bussen, pratade och hade trevligt ^^ så kommer Anna och är lika rolig som alltid, vi sitter kvar på torget en stund men det bestäms fort att vi ska åka till Anna för dom skulle träffa några fler där, jag tvekade först på om jag skulle följa med eller inte men men det blev ju då så i slutet att jag åkte med till Anna ändå och träffade Nils, Tor, Petter med flera.. dom var ganska trevliga :) har ju bara sett dom förut i ett garage och inte riktigt pratat med dem..
Men iaf så ringde Johan (som jag inte fick tag på innan) och sa att han var utanför mig så han fick palla sig iväg till Anna där vi satt och såg på ondskan..

Kommentarer
Postat av: JohanNordstrand

jag ska inte gå ute så igen, jag lovar >

2007-10-09 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback