Förlåt Karl jag är inne på din användar grej på datorn (A)

Min skoldag har nästan precis slutat och nu sitter jag i Johans skola och väntar på att han ska sluta.. bara en och en halv timme kvar nu ;)  usch jag orkar inte med sånt här >< men men mitt prat med mor igår gjorde ingen nytta alls, får se när det blir bra igen..
Lena (Johans mamma) fyller år imorgon och jag vet absolut inte vad jag ska köpa, vad köper man till sin pojkvänns mamma? blommor? ljus? choklad? JAG VET INTE! >< sen så är jo inte jag världens rikaste just nu ifs så fick jag pengar av min far i helgen men ja dom är ju nästan slut och det är fortfarande några långa dagar kvar innan studiebidraget kommer så FATTIGLAPPSJOHANNA har jätte stora problem.. Varför ska allt handla om pengar hela tiden.. varför kan man aldrig få något roligt gratis? SKIT!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Nej livet är tufft när man inga pengar har. Jag vet. Man kan ju alltid måla en teckning;P Kram Julia

Postat av: Julia

Haha! Skönt att det löste sig till slut! Kram

2007-09-19 @ 19:32:07
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback