JAG BLIR SÅ ARG (kopierat från Malins blogg) http://mauulin.blogg.se

?

Vad fel man kan ha om sin så kallade vän.. Jag trode att jag kunde lita på dig, men hade fel.
Jag trode jag va din bästa vän men ack så fel men kan ha. Vi har träffas samanlagt mindre än en timma på ca 3 veckor.. Det kallar inte jag en bra vän när man bara är med sin pojkvän.
Först klagar man på andra som bara är med sin partner varge dag men så går du å gör exakt samma sak själv.
Mycket idiotiskt!!


// Malin 2007-sep-05 @ 09:34

 

 
Kommentarer Postat av: Leo

glöm inte att ja frågade dig om du ville komma till mig idag (lördag) du hade andra planer.. Du kan oxå anstränga dig, å om du säger att ja gör så som johan å johanna har du fel.. ja å michael har inte ens varit tillsammans i 2 veckor, ja e fortfarande i det nyförälskade staidet.. Då man vill vara me den personen hela tiden, du har själv varit kär.. Du borde veta hur det är... du borde förstå.. Och du har typ ringt mig en gång.. sms en gång.. om du nu så gärna vill vara med mig så kan la du ringa oxå?? Ja brukar alltid annars ringa.. SEn så va det mer än en timma, ja va med dig, å michael blev sur på mig pga det.. jag åkte en senare buss för att vi skulle åka tillsammans.. Sen valde du att följa med rebecka på fest ist för att fira mig.. Så skyll inte bara på mig...


2007-sep-08 @ 10:16 Postat av: Leo

och jag är ledsen att du tagit så illa upp...


2007-sep-08 @ 10:16 Postat av: Johanna&Johan

Nu när vi har fått höra hur dumt det är att prioritera pojkvännen/flickvännen framför allt annat av just anna så tycker faktiskt inte vi att hon borde göra samma sak, det är dubbelmoral! Hur länge man är nykär bestämmer ju inte heller du anna, om du fortfarande är det om ett år och först då upptäcker att du inte har kvar det som en gång var dina kompisar kanske du tänker om.. Men kom fan inte och klaga på oss när du gör samma sak.. Eller föresten gör vafan du vill så länge du inte klagar på oss menade vi såklart =)

2007-sep-12 @ 00:21
URL:
http://hananabanana.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mauulin

Tack älsk <3

Postat av: Rebecka

Nej, det var det inte.. Dessa spel hade jag abra hos paaapi - nörd är jag :D

2007-09-16 @ 14:16:15
URL: http://rvj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback