Skojeliskojit

Igår så skulle jag, Johan, Jonny, Markus och hans lillebror med Samantha på en ramp invigning.. men så blev det inte samantha möte oss vid fyrktorget men någon ramp fick vi inte se.. istället drog hon med oss på fest hos en dregol.. vi var där en stund och såg på huur alla sprang runt.. tillslut gick jag, Johan och Beatrice ut för att köpa pizza men så blev det inte.. ist drack vi upp våran sprit och pratade med folk.. Beatrice träffade carl och satt och strulade med honom medans Jag och Johan pratade med en långhårig jätte trevlig typ. sen gick vi tre iväg lite alltså jag B och J och när vi kom tillbaka så var dom borta men där står ist Olle (Johans kompis) så det blir prat med honom ist.. sen så kommer En JÄTTE full Andreas vinglandes mot oss (andreas går i min skola) han ska med samma buss som oss och snälla som vi är så sätter vi honom på rätt spårvagn så att han kommer hem, hoppas han inte somnade på vägen.. det är ju ändå ganska så långt från markland till härlanda.. Hoppas han kom ihåg att han skulle hälsa Hugo :)

idag så har jag varit med älskling hela dagen, som vanligt, vi har gått i stan och typ inget mer :) Han är mys <3

IMORGON SKA JAG TRÄFFA SAMANTHA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback