Ta fram din mobil

Vem ringde du till senast?
Johan

Vem ringde dig senast ?
Nathalie

Vad står det i ditt 4;e mottagna sms ?
"Funderar på om jag inte ska gå idag"

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms ?
"Men han ju inte, var påväg men då var du redan borta. Pusspuss"

Vad står det i ditt 6;e mottagna sms ?
"Hej, Vart är du? Puss"

Vad står det i ditt 6;e skickade sms ?
"På Bussen så du får vänta på mig. Puss"

Har du ngra utkast ?
Aa det står "du behö" på det ena och "ykg8811r" på det andra

Vad är ditt rekord i snake ?
Sony ericsson power xD

Vad har du för kontaketer som börjar på ..

J ?
Jacob E, Jacob K, Jan E, Jennifer S, Johan A, Johan E, Johan Ö, Johans mamma, Jomark, Jonas J, Jonathan H, Jonny G, Jossan A, Julia och Julian A

M?
Magnus R, Malin P, Marcus, Marina N, Mira H, Mitt allt <3 (Amanda), Mormor och Mamma

K?
Kristin och Kristoffer


Vad står det i dina påminnelser ?
Har ingen :)

Har du privatnr nu ?
Ne-e det är bara för töööntar ;)

Kommentarer
Postat av: anna

hahah, tack! jo, jag är nog lite förtjust i dem själv. tror det fanns ganska många kvar (din sko).
shit, vad många kontakter du har på j! har typ, fem eller nåt, haha!

Postat av: lisa

väldans massa johan!

2007-09-04 @ 18:59:36
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vet (A) jag tycker om j:are ^^

2007-09-04 @ 21:11:57
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback