Chana Manala

Sommar väder och jag älskar det, idag har det varit så härligt vaknade av att Johan kramade om mig sen så låg vi kvar i sängen länge länge innan vi väl gick upp och gjorde oss iordning, ja jag försov mig idag igen men Johan han nästan i tid till jobbet bara tjugo minuter sen och det var ifs mitt fel för han ville vara med mig en stund i solen innan han började, mysigt men så tog våran tid slut och jag var tvungen att hoppa på elvan för att möta Hanna som skulle följa Molly till balettakademin och jag skulle vara snäll och hålla Hanna sällskap medans Molly dansade. efteråt så åkte jag hem och gud så härligt det är, känns som om jag aldrig är här längre och trädgården har blivit lite finare nu ^^ ser inte lika vildväxt ut längre..  Men nu funderar jag på att åka och möta Johan i stan eller om jag borde sova hemma inatt..  Får se hur det blir.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback