Lemme get that!

Nu var det riktigt längesedan jag skrev, Men tänkte skriva lite om festen som var i partille men jag kommer itne ihåg så mycket ><.. sjukt mysig kväll som slutade med att jag och Hanna fick gå från partille på motorvägen och tåg spåret för att hitta till stan eftersom bussarna slutat gå.. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände på vägen till stan mer än att vi båda hade telefonerna klistrade mot öronen som vanligt ;) och jag skickade fylle sms, usch vad jag hatar dom fast den här gången hjälpte dom mig lite även om ja var jobbig och korkad fast jag vet iaf två personer som jag inte ska prata med något mer.. orka anstränga sig när andra inte bryr sig ett skit :)
Vi kom iaf in till stan och möte folk folk och folk, åt på mcdonalds och satt på centralen i tre timmar för att vi missat bussen men med rätt sällskap så är allt kul. Tillslut kom vi hem till mig vid sju på morgonen och däckade direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback