Det ordnar sig med lite socker på

Tobbe kom aldrig igår.. jag och Hanna segade och vi kom till olofstorp vid typ tio fest hos Victor, när jag och Hanna kom dit så var alla redan cp fulla men ja det var kul ända tills allt blev kaos på grund av en cigarett så nu vägrar Victor prata med mig.. Men ja han är la ingen större förlust.. Efter Victor så drog vi till något annat ställe som låg mitt ute i ingenstans.. Jag var typ jätte grinig och bestämde mig för att ta bussen hem.. Så jag gick till busshållplatsen, tre och en halv timma tills bussen gick.. Jag hoppade ju inte högt precis men ja envisan slog till och jag satte mig för att vänta.. som tur var så va Hanna med och Terry kom och gick lite då och då.. Sen tillslut så började jag bråka med Terry också eller egentligen inte men jag är lite bombad.. Allt löste sig iaf och det slutade med att vi gick hem till Marcus och Terry för att äta och sova, Makaroner och köttbullar blev det med socker på. ^^
Så lägg dags eller ja vi skulle se  film, jag tror jag såg tio minuter innan jag somnade.. så vaknade jag klockan åtta igen jag kommer inte ihåg av vad men det var jobbit iaf.. Sen gick det inte att somna om >< så vi låg i någon timme och bara mobbade Terry tills han blev sur och gick upp och gjorde kaffe åt oss xD sen var det bara slappt hela dagen..
Och nu sitter jag här, har precis ätit mat och ska städa på mitt rum för några ska komma och kolla på lägenheten på tisdag.. bajs bajs bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback