Fix you

Tja tja, idag så har jag fixat bilderna till projektarbetet eller ja Lisa var snäll och hjälpte mig ta dom.. Sen när det var klart så åkte jag in och träffade Terry självklart latte på Vanilj sen så kom Hanna vi satt kvar ute en stund sen gick vi till Heden för att möta Tobbe och åka hem till Terry fast Hanna fick typ åka direkt för hon hade fucking täning så jag blev lämnad kvar med Terry, Tobbe och Markus så såg vi på face off det var typ hundra år sedan jag såg den.. men Iaf så gick Tobbe för han skulle upp och jobba klockan sju och samtidigt så försvan Markus också så blev jag ensam med Terry så började han vara jätte elak >< och retas hela tiden så ville han inte följa mig till hjällbo :O dummer ><

Kommentarer
Postat av: lisa

har bilderna i datorn nu också¨. du får komma in på msn någon dag :)

Postat av: hanna

jaaa :O
dummadumma min träning >

2008-02-29 @ 09:51:25
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback