Ja vi vill ha verklighet..

Hej hej, här ligger jag i min varma säng med en ännu varmare dator i knät, jag fösöker vända tillbaka mitt dygn samtidigt som jag pratar med Flash på msn, det var fan ettag sedan nu, Haha jag tänker fortfarande på den där sommaren ibland.. fan vad kul vi hade ^^
Har varit vaken i fjorton timmar nu och fler blir det.. Klockan sju ska jag vara på gymet har jag bestämt, var ju ettag sedan jag tränade nu, sen blir det att gå iväg till frisören och färga håret tror att det blir mörkt igen... när håret är klart så blir det till att åka till Terry och Marcus, hihi :) Sen stan en stund med Terry tror jag om det inte blivit ändrat och tillsist träna igen denhär gången med Johan och Jacob eftersom vi inte gjorde det igår ><
men nu hör jag att Mamma har vaknat så nu ska jag gå ut och dricka lite kaffe med henne innan hon åker iväg till jobbet..
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback