Jag är trött..

HAR DU NÅNSIN

Varie medvetslös :  Ja
Hånglat med nån riktigt ful : Ne.. tror ajg inte :O
Hånglat med fler än 50 pers : skulle inte förvåna mig..
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll : Slampa jag vet ;)
Gjort något riktigt dumt : Haha, Amanda? vad säger du?
Gjort något du verkligen ångrar : Ja
Blivit full på ett släktkalas : Tror jag inte.
Varit full i skolan: Nee..
Blivit portad från en krog: nepp
Varit full på julafton: Lite kanske (A)
Varit nykter på nyårsafton: Aa
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: Många kissenödga kvällar..
åkt ambulans: nej
Gjort något olagligt: Ganska mycket olagliga saker tror jag :O
Fått din mamma att gråta: ja, för många gånger
Blivit polisanmäld: pinsamt men ja det har jag..
Slagit ner någon: nej
Skämts över dig själv: någon gång kanske..

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Terry tror jag..
Såg dig gråta: Hanna
Fick dig att gråta: vet jag inte.,, Full och virrig..
Du delade en drink med: Hanna?
Du gick på bio med: August, Viktor, Jacob, Johan och Anna..
Skällde på dig: Hanna..

HAR DU NÅNSIN

tagit droger:
Nepp duktig flicka :)
Dricker du: Händer
Vem är din bästa vän: Amanda och Hanna <3
Vad är du mest rädd för: Mörker, skogar och äckliga djur.. eller egentligen är jag rädd för allt..
Vilka kläder sover du i: Beror på hur varmt/kallt det är och vem man sover med eller om man sover själv..
Vad hatar du verkligen: Folk som är som mig och handlar först och tänker sen..
Varit kär: Japp, och jag vill inte bli det igen :)
Är du ett hälsofreak: Verkligen inte..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Haha ja.. eller jag försökte aldrig få någon chans och det ångrar jag lite nu :P
Är du ensam nu: Japp ><

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

gråtit: Ne-e
Köpt nånting: Japp
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt jag älskar dig: Aa :)
Velat säga till någon att du älskar den: Annars så hade jag inte gjort det..
Träffat någon ny: ne..
Saknat någon: Mandoo och Hannii ><
Kramat någon: Aa :)
kysst någon: Nee ><

Kommentarer
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

Postat av: hanna

jepp.. vill inte bråka med dig..

2008-02-24 @ 17:35:12
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback